Reizen is vermoeiend!!!

18 oktober 2012 - Sydney, Australië

Goeiemiddag allemaal,

ja hier is het inmiddels al gewoon 12.30h en jullie liggen nog allemaal op je bed want het is bij jullie pas half 4 's nachts!!! We zijn nu op Sydney Domestic Airport en we gaan over 3 uurtjes het volgende vliegtuig in naar Cairns. Een klein stukje nog maar want dat is maar 3 uurtjes vliegen. Dan zijn we gelukkig eindelijk ff klaar met vliegen.

Het is allemaal nog best meegevallen de hele reis. Toen we op schiphol gingen boarden hoorden we alleen pas dat de vlucht een tussenlanding ging maken in Bangkok voordat we naar Taiwan zouden vliegen. Dat was dus wel een beetje jammer. Uitendelijk vlogen we dus eerst 11 uur naar Thailand, waar het inmiddels 7 uur dinsdagochtend was.

Moesten we wel het vliegtuig uit en zijn we maar een broodje gaan eten. We zouden om half 9 weer gaan vliegen, dus wij om 8 uur rennen over het vliegveld omdat de ' Last Call' al werd omgeroepen. Zaten we weer, kregen we de mededeling dat er een 'technical difficulty was!!! Duurde het alsnog 1,5 uur voordat we opstegen. 4 uur later zetten we voet op Taiwanese bodem. En gingen we zo snel mogelijk op zoek naar het pendelbusje dat ons naar het Novotel Hotel bracht. Daar hadden we een heerlijke kamer en konden we vanaf half 4 tot half 9 ff bijkomen. Waren we ook wel aan toe want tot dan toe hadden we allebei alleen de laatste 2 uur geslapen van onze vlucht van Bangkok naar Taiwan.

Om 23.55h weer de lucht in naar Sydney voor een vlucht van 9 uur... Het hele vliegtuig vol met chinezen en wat daar op lijkt. dus lynn was al niet zo gelukkig en toen begon er 1 rij achter ons een vent voordat het vliegtuig was opgestegen al vreselijk hard te snurken!!!

Met 9 uur voor de boeg zagen wij de bui al hangen. gelukkig zat het vliegtuig half vol dus mochten we een ander plekje zoeken van de stewardessen. Maar die waren allemaal al bezet door asociale chinezen die gewoon languit over 4 stoelen lagen te slapen terwijl ze 1.20 meter groot waren.

Uiteindelijk zijn we verderop gaan zitten en met koptelefoon van de films en de oordopjes hebben we ons er aardig doorheen geslagen.

Ze zijn dus irritant, asociaal en veel te zenuwachtig en van lynn moet ik er bij zeggen dat ze ook stinken. De kans dat we naar china op vakantie gaan, wordt steeds kleiner!!

12.00h plaatselijke tijd eindelijk geland in Ozzie en met de bus en de trein naar Kings Cross. Wendy je had gelijk: wij sliepen natuurlijk weer in de hoerenbuurt van Sydney. In een hostel waar de haren nog in het bed lagen en een dode kakkerlak in de plafonniere!!! Maar daar wennen we wel aan. We zijn wat gaan eten en om 16.00h op bed gaan liggen en we werden vanochtend pas om 6.30h weer wakker. Beetje bijslapen was blijkbaar nodig. :-)

Nu dus nog even een bakkie koffie drinken en dan voor de laatste vlucht. We'll keep you posted...

greetings en kisses,

Lynn en Sven

1. Jessica:
    Ej lieverds!!!
    Wat goed om te horen dat jullie er bijna zijn, EINDELIJK... Wat een reis zeg..
    Die 30graden klinkt wel aantrekkelijk, hier regen.... We houden jullie in de gaten...
    Veel liefs dikke kus van ons....
  2. Nicole:
    18 oktober 2012
    Hoi reizigers. Wat fijn dat jullie er eindelijk zijn en wat leuk om jullie eerste reisverslag gelezen te hebben. Wat een reis zeg. Ik kijk alweer uit naar het volgende verhaal van wat jullie allemaal beleven. Geniet ervan en maak er een mooie tijd van. Heel veel liefs van mij ,Paul en Kenny.
  3. Lisette:
    18 oktober 2012
    Hiiii Lynnnn!! Wat goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen. Leuk om te lezen hoe de reis tot nu toe is. Zal morgen op werk tijdens het eten iedereen even op de hoogte brengen :D. Enjoy!!! Dikke kus Lis
  4. Jan Steijger:
    18 oktober 2012
    Fijn dat jullie er bijna zijn, dan kan het echte werk gaan beginnen. Maar Chinezen zijn niet alleen klein, alles is klein, maar dat wisten jullie natuurlijk nog niet. Wij wel hoor! Dikke kus
  5. Clien:
    18 oktober 2012
    Jee wat een reis.nu eindelijk genieten van het mooie Australië,en nog even bij komen van de lange reis.
    Ziet er leuk uit die rugzak lynn!!!
    Ben benieuwd naar jullie nieuwe belevenissen.
    Xxclien
  6. Anneke:
    20 oktober 2012
    Hey reizigers,

Had al een reactie geplaatst, maar zie em er nog steeds niet bijstaan. zal wel weer wat verkeerd gedaan hebben.
    Had verhaal geschreven over die Stink Chinezen van je.
    En dat je voortaan maar naar Scandinavië moet gaan, want daar hebben ze mooie lange lekkerruikende Vikings.
    ikke X An