Nog 1.5 maand en dan .....

28 augustus 2012 - Delft, Nederland

..... stappen wij in het vliegtuig naar Australië!!

We vertrekken op maandag 15 oktober om 14.05 uur. We hebben dan best een lange tussenstop op Taipei om van daar verder te vliegen naar Sydney. Daar komen we dan op woensdag 17 oktober in de middag aan. We zijn dan ongeveer 36 uur onderweg geweest dus zullen waarschijnlijk heerlijk slapen in Sydney. We hebben daar voor 1 nacht een hostel geboekt, want we vliegen namelijk gelijk de volgende dag weer verder naar Cairns.

Hier hebben we voor 1 week een hostel geboekt. In die week gaan we natuurlijk eerst een beetje uitrusten van de lange reis, proberen we een auto te kopen en gaan we op zoek naar kampeerspullen. En daarna word het 1 grote verrassing want we hebben na die week nog niks geboekt of gepland. We hebben alleen onze route uitgestippeld hoe we willen reizen en wat we graag willen zien.

Ons working-holiday visa hebben we ook al een tijdje geleden geregeld. Met dit visum mogen we een jaar in Australië blijven en mogen we ook nog gaan werken. Hier zullen we ook vast wel gebruik van gaan maken want van ervaringen van andere mensen schijnt dat juist harstikke leuk te zijn. En als we door middel van te werken weer langer en verder kunnen reizen dan doen we dat uiteraard.

Nu alleen nog de laatste kleine dingetjes regelen en dan kan ons avontuur gaan beginnen!!!

Dus jullie kunnen hier gaan lezen en zien hoe het met ons gaat en wat we allemaal mee maken!!

Liefs, Sven en Lynn

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jessica:
    29 augustus 2012
    Ejjjjjj
    Wat spannend.... Echt super dat jullie dit gaan doen...
    En wat komt het al dichtbij zeg, nog maar een paar weekjes werken. Echt een SUPER vooruitizicht.. Geniet van alle voorbereidingen.. Enne je weet wat we afgesproken hebben he, in maart komen jullie terug... (hihi) Ik vind het leuk alles te lezen van jullie avontuur ik hou jullie zeker in de gaten, en hou jullie zeker op de hoogte van de ontwikkelingen hier...

XxXxX tot snel... Jes
  2. Nicole:
    2 september 2012
    Hoi Lynn en Sven eindelijk gaat het er toch van komen he. Maar voor ons komt het nu wel heel erg dicht bij hoor want voor we het weten zijn jullie voor een lange tijd weg. We vinden het wel heel erg leuk voor juliie dus ga er maar van genieten zo met zijn tweetjes. We hopen jullie via deze site te kunnen volgen. Succes met de verdere voorbereidingen. Kusjes van Nicole en Paul.
  3. Jan Steijger:
    7 september 2012
    Hoi Lynn en Sven, zo mijn adres hebben jullie nu ook. Ik ga jullie zeker volgen, want ik weet hoe jullie zijn, jullie gaan nergens voor uit de weg dus zullen zeker hele leuke dingen mee gaan maken. Geniet ervan, want dit zijn de leuke dingen van het jong zijn, Groeten Jan en Paul. Wij passen wel op Ken.
  4. Bennootje:
    24 september 2012
    Hoi Sven en Lynn,
    Heel veel plezier in Australie, ik las dat Jan op Kenny let, neem dan niet alle vaseline mee naar Australie. Hahahahahahahahaha
  5. Clien:
    30 september 2012
    Gister laatste werkdag met je gehad.echt raar idee ,dat jullie over
    2 weken down under zitten.
    Succes ook met de voor bereidingen,en spreek je nog wel voordat je
    Weg gaat.
    Liefs clien
  6. Bennootje:
    14 oktober 2012
    Hele goede reis, en veel plezier. Ga vooral genieten, want dit had je altijd al in je hoofd zitten.